Conditii de retur

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail suport@painto.ro, unde vor specifica următoarele:

  • produsul/produsele pe care doresc să le returneze 
  • motivul returului
  • opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.